kardangen Startet 9.April.2019 Link til dette innlegget Startet 9.April.2019 (redigert) Hei. Jeg dro ut båten idag og skulle starte motoren, tokk den i gir framover og funket som den skulle men revers slokket motoren seg akuratt som om jeg vridde på nøkkelen. Lurer på hvor er revers låsen på disse motorene? Isåfall hva annet kan gjør at motoren skrur seg av. Takk for svar på fohånd. Redigert 9.April.2019 av kardangen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 9.April.2019 Link til dette innlegget Svart 9.April.2019 Det er bare og begynne med og smøre opp alt av overføringer til gir. Det er mest sannsynlig at problemet er på noe av overføringen under motor dekselet henger litt. Da blir det tull med interrupt switch. Sitér dette innlegget Link to post
kardangen Svart 9.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2019 okei. da skal jeg prøve det først. snakket med noen på stavern båt de mente kanskje det var revers låsen . men skal prøve og smøre opp så kanskje det løsner etter vinterlagringa hvis det sitter litt. Takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.