Jump to content

Vurderer ny båt. Lukket båt Rundt 30 fot. Fast aksling. Marsjfart rundt 12/15 knop. Maks 550,- tips?

boble65

Recommended Posts

Skal innrømme at hadde jeg vært klar nå så hadde den Viksund 925 med ny motor fristet.   Selv med litt lite akterdekk. Syns bare det ser så koselig ut i en Sandvik 945. Men godt poeng med vendbar stol for passasjerer. Vil jo også helst ha en motor som er lett tilgjengelig for rep og service som jeg gjør selv. Har forbannet meg nok på det trange motorommet jeg har nå.. og da utgår jo egentlig saga og Sandvik.. 

Da var kontrakt på ny båtplass skrevet. 4meters plass c/c utliggere. Overtakelse 1.juli. 46 båtpenger ble det. Bra jeg fikk litt igjen på skatten :rolleyes: 

Så da er det og selge plassen jeg har nå og Shine båten litt og vurdere hva jeg kan legge meg på i salgspris for den? i værste fall får jeg leve uten båt en stund til alt er i orden? 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...