Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Sjøbliss skrev 8 minutter siden:

Men uansett hva du ender opp med kan du kjøre NMEA2000 til NMEA0183 konverter bort til AP11, det er jeg helt sikker på. 

Ja, jeg får legge inn en slik i budsjettet ! Mulig jeg deler opp og kjøper litt etterhvert. Ser det er litt å spare på å kjøpe denne pakka med radaren nå, så en Axiom til i 2020, var en tanke jeg hadde..:

(evt synspunkter for dette valget?)

raym2.png

https://seatronic.no/elektronikk/kartplotter/kartplottere/kartp-ray-axiom-9-wifi-u-kart-13582

Worry II

Worry II

Sjøbliss skrev 7 minutter siden:

Men uansett hva du ender opp med kan du kjøre NMEA2000 til NMEA0183 konverter bort til AP11, det er jeg helt sikker på. 

Ja, jeg får legge inn en slik i budsjettet ! Mulig jeg deler opp og kjøper litt etterhvert. Ser det er litt å spare på å kjøpe denne pakka med radaren nå, så en Axiom til i 2020, var en tanke jeg hadde..:

(evt synspunkter for dette valget?)

raym2.png

Worry II

Worry II

Sjøbliss skrev 2 minutter siden:

raym2.png

• Create New...