Jump to content

Edit History

Sjøbliss

Sjøbliss

Denne saken ble løst med montering av en 3-in-one Active Imaging svinger. Bruker både det gamle og det nye for dybde, samt fikk jeg sideimage og structurescan. Denne viser nå også temperatur så da er alt under kontroll. 

Enda en ting jeg lurer på. Den gamle GPS antennen på targaen. Er den i bruk lenger? Jeg mistenker at den var koblet rett i den gamle plotteren men den nye har ikke denne tilkoblingen da den har innebygget GPS. Stemmer ikke det? Skal ta å følge den for å sjekke men jeg mistenker at dette er tilfelle.

Vurderer å fjerne den fra targaen for å få plass til GSM antenner. Om den har en verdi kan jeg flytte litt på den. 

Sjøbliss

Sjøbliss

Denne saken ble løst med montering av en 3-in-one Active Imaging svinger. Bruker både det gamle og det nye for dybde, samt fikk jeg sideimage og structurescan. Denne viser nå også temperatur så da er alt under kontroll. 

Enda en ting jeg lurer på. Den gamle GPS antennen på targaen. Er den i bruk lenger? Jeg mistenker at den var koblet rett i den gamle plotteren men den nye har ikke denne tilkoblingen da den har innebygget GPS. Stemmer ikke det? 

Vurderer å fjerne den fra targaen for å få plass til GSM antenner. Om den har en verdi kan jeg flytte litt på den. 

• Create New...