Downwind Startet 12.April.2019 Link til dette innlegget Startet 12.April.2019 (redigert) Jeg har en Volvo 2030 i min seilbåt. Jeg har flere ganger skiftet kjøleveske i motoren, dvs i den indre kretsen. Er det noen som har en mening om når/hvor ofte dette bør gjøres. Volvos engen anbefaling er litt i overkant ofte etter min vurdering. Redigert 12.April.2019 av Downwind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 12.April.2019 Link til dette innlegget Svart 12.April.2019 Jeg har samme motor i min seilbåt. Jeg byttet når jeg overtok båten, den var da 10 år gammel. Da tok jeg ut varmeveksleren og renset den. Det er vel ikke mye som kan gå galt med væsken. Jeg tar en liten deciliter og legger i fryseren, så lenge den fryser til slush og ikke til is er jeg fornøyd. Det er et lukket system, lite partikler som kommer inn, grei temperatur osv, så jeg passer på nivået gjennom sommeren og bekymrer meg mer for saltvannssiden. Byttet belg, og der var inntaket temmelig tett. Av skjell og groe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.