bellen Startet 14.April.2019 Del på Facebook Startet 14.April.2019 Er det noen her som har erfaring med å leie ut egen båt i Spania? Jeg sitter og vurderer å kjøpe en båt der nede og og kunne tenkt å hatt den der nede i 2-3 år før jeg seiler den hjem. Derfor lurer jeg litt på tanken med å leie den ut den tiden jeg ikke har mulighet å bruke den. Dette er en litt større fritidsbåt som krever D5L for å kunne føres, så jeg vil helst leie den ut med erfaren skipper. Det finnes jo en del yacht management selskaper, men regner med at det vil koste skjorten? Noen som vet hvordan markedet for er utleie i Spania? Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 15.April.2019 Del på Facebook Svart 15.April.2019 Hvorfor Spania, og ikke et område som kan by på øyer og skjærgård? Har seilt sundt Portugal og Spania en gang, og det holder for min del. Hvis man skal dømme markedet ut i fra hva Boataround.com tilbyr i Spania er det nok ganske begrenset. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 15.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2019 Det trenger nødvendigvis ikke å være Spania, båten er jo lett flyttbar. Grunnen til at jeg skrev Spania var fordi båten ligger i Spania nå. Hvor er det folket kan anbefale da? Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 15.April.2019 Del på Facebook Svart 15.April.2019 Skall inte försöka skjuta Ditt projekt i sank, man visst är Medelhavet STORT och såvitt jag förstår DYRT. Och visst ligger dom attraktiva vattnen väl mest i Grekland - Turkiet - Kroatien? Och jag är rädd att där finns gott om konkurrens... Ja sen kommer ju den praktiska biten, vem tillvaratar Dina intressen vid början och slutet av hyresperioderna? Och när hyresmannen ringer och säger att något gått i sönder, vem hjälper Dig då - och till vilken kostnad.... Nu är Du ju erfaren båtmänniska och har nog tänkt på detta, och som sagt jag vill inte spela djävulens advokat, men ändå... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.