Whiskey Svart 17.April.2019 Link til dette innlegget Svart 17.April.2019 (redigert) Ok ? fjærene var fine, men gummien falt bare fra hverandre hos meg, men ja... Oppretting, skal utpå om to uker, så rekker vel det og. Så planen er (rop ut om jeg er på jorde) sorry at jeg kaprer tråden litt, men er vel relevant for oss begge? 1 grovtilpass med skruene på motorlabbene at aksling ligger midt i røret (tar av gummihylsa og ser etter) eller kan jeg bare løfte på akslingen se hvor den stopper? 2 bruke bladmål mellom platene på flens og gir for å få riktig stigning på motor, slik at det er likt ned til 0.1mm på alle 4 sider av flens 3 sjøsetting og gjenta punkt 2 Redigert 17.April.2019 av Whiskey (see edit history) Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Baard Svart 18.April.2019 Link til dette innlegget Svart 18.April.2019 Hei, Det er riktig fremgangsmåte det ja. Bruk bladsøkeren også i mellom akselen og hylserøret for å se at den er i midten av røret. Om du har vesentlig endring etter sjøsetting kan det være at den ikke ligger rett i røret lenger.... Om du kommer ned under 0.1mm så er det bra - jo mindre jo bedre..... /Baard Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Whiskey Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 YouTube leverer altså. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.