Frkn Startet 14.April.2019 Link til dette innlegget Startet 14.April.2019 Har planer om å anskaffe en brukt Askeladden 16-4400. Båten vil bli brukt til småturer og fisking med små barn. Bør jeg gå for en med hardtop, eller en uten hardtop? Ser for meg at det er lunere og mer robust med HT, mens fordelen med å ikke ha det er vel at det kan være fint på soldager å kunne åpne kalesje helt opp, samt større aksjonsområde ifm. fisking. Annet jeg ikke tenker på? Er kalesjemodell høyere enn HT under taket? Sikt? Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 Hei.Kalesjemodellen er høyere under taket 10 cm ca.Jeg har hatt begge modellene. Det er jo mer styr med to kalesjer samt dyrere om de må byttes osv. Begge er kjekke båter. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Frkn Svart 15.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 Kan nevne at det er i Stavanger området båten vil bli brukt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.