8500rpm Startet 15.April.2019 Link til dette innlegget Startet 15.April.2019 Hej! Har någon av er båtvänner någon aning vad detta är? (se bilder). Jag är andra ägare till båten, en 2017 modell Enduro 605. Säljaren (båthandlare) visste INTE vad detta var, en elektronisk startspärr? Vad jag tycker är konstigt är att det står BRP på 'key fobben' men när jag googlar BRP och theft protection/immobilizer etc så hittar jag INGENTING??? Under styrkonsolen finns också någon mottagare tror jag det är, och det kan ju absolut vara relaterad? Jag är lite orolig, tänk om motorn inte startar en dag? Jag har kört med båten en gång nu i vår sedan jag köpte den, hade inte denna keyfob med mig, kanske jag borde? Any clues? What is it? Var hittar jag mer information? (motor och båt är 2017, G2 150) Markus Sitér dette innlegget Link to post
8500rpm Svart 15.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 Skall nämna att jag är livrädd för elektroniska startspärrar. Jag hade en på min Yamaha motocykel och den var på verkstad under fem veckor ty de kunde inte hitta felet varför startspärren gick på då och då och motocykeln var död. Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 (redigert) Evinrude is a division of Bombardier Recreational Products (BRP) Så det er noe originalutstyr. https://btb.fishing/e-tec-10-year-summary-part-2/ Kan se ut som noe alarm/gps tracking med den store antenna. Redigert 15.April.2019 av bmwmaxi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 16.April.2019 Link til dette innlegget Svart 16.April.2019 Jeg har hatt Evinrude G1 og G2 motorer, har nå en 150HO 2018 modell, jeg kjenner ikke til denne enheten. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Cheng Svart 10.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2019 Mottaker/antenne, kan det være en antenne til DAB radio? Står det noe part no./art. no. på baksiden av 'key fobben'? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.