Jump to content

Edit History

ikar0s

ikar0s

Cerberus skrev 27 minutter siden:

Fulgte du bruksanvisningen ved oppsett? den har en justerbar  range på 0,5-250 Det skulle være rikeslig til det aller meste skulle man tro? hvor langt stillte du den

Rangen på 0-6000 er fra 1-10. På 1 får jeg 1000 omdreininger på tomgang, og når jeg øker tallet når jeg kalibrerer øker turtallet. Får rett og slett ikke kalibrert nedover.

ikar0s

ikar0s

Cerberus skrev 26 minutter siden:

Fulgte du bruksanvisningen ved oppsett? den har en justerbar  range på 0,5-250 Det skulle være rikeslig til det aller meste skulle man tro? hvor langt stillte du den

Rangen på 0-6000 er fra 1-10 På 1 får jeg 1000 omdreininger på tomgang, og når jeg øker tallet når jeg kalibrerer øker turtallet. Får rett og slett ikke kalibrert nedover.

ikar0s

ikar0s

Cerberus skrev 17 minutter siden:

Rangen på 0-6000 er fra 10 og oppover til ett eller annet. På 10 får jeg 1000 omdreininger på tomgang, og når jeg øker tallet når jeg kalibrerer øker turtallet. Får rett og slett ikke kalibrert nedover.

ikar0s

ikar0s

Cerberus skrev 14 minutter siden:

Rangen på 0-6000 er fra 10 og oppover ti ett eller annet. På 10 får jeg 1000 omdreininger på tomgang, og når jeg øker tallet når jeg kalibrerer øker turtallet. Får rett og slett ikke kalibrert nedover.

• Create New...