Jump to content

Sengetøyskift.

Kotnes

Recommended Posts

Er også topp fornøyd med min, pumpelukta som jeg hadde i kabinen før er borte.

Mvh,

Kjell

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det vil jeg tro, at lukta er borte. Det meste av løsøre er vel også borte, må vel være rene tornadoen den vifta med sånn en kapasitet: 23 m³/min :cool:

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Har ikke hatt store problemer med klamt sengesett ombord. Har to tørrboller som suger til seg fuktighet. I tillegg er vi nøye med å bruke varmeren når det begynner å bli fuktig de gangene vi er ombord.

Tror dette fenomenet varierer fra båt til båt. Hansen-toppen over kallesjen står på sesongen igjennom. Den hindrer fuktighet under kallesjen i tillegg til å holde kallesjen fri for måkeskitt.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Ja det vil jeg tro, at lukta er borte. Det meste av løsøre er vel også borte, må vel være rene tornadoen den vifta med sånn en kapasitet: 23 m³/min  :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

Gjelder å holde på hatten ja! Kanskje jeg skal montere den andre propellen og lage luftputebåt?

Har ikke lagt merke til den påstanden før nå, den er vel noget optimistisk, tenker jeg. :lol:

Mvh,

Kjell.

LA3939 har endret brukernavn

Vil jeg høre støy fra motor eller propell hvis jeg monterer en slik i sovelugaren, eller går den stille???

<{POST_SNAPBACK}>

Den er ikke 100% lydløs. Jeg har montert min over pentryet, når jeg står rett under den så hører jeg at den går, er nok en kombinasjon av propellyd og motorlyd. Tror neppe den ville forstyrret meg i min søte søvn, men det er en subjektiv mening. Det er kanskje andre her som har montert sin over køya, de gir sitt besyv forhåpentligvis. Kjøpte min etter å ha lest om den i denne tråden.

Synd vi ikke er nærmere hverandre, du er hjertelig velkommen til en behøring.

Mvh,

Kjell.

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Vil jeg høre støy fra motor eller propell hvis jeg monterer en slik i sovelugaren, eller går den stille???

<{POST_SNAPBACK}>

Viften gir fra seg en svak dur. Denne hører du kun dersom det ellers er helt stille i båten - som f.eks. om natten når du sover. Er du svært var for slike lyder, bør du nok tenke på å montere den et annet sted enn i sovelugaren. Selv monterte jeg viften i taket på toalettrommet. Der er den ikke hørbar for sovende :sleep::sleep::sleep::sleep:

Redigert av "Mathilde" (see edit history)

jobben min er jo og lage puter og dyner,kansje jeg skal starte en produktutvikling

båt dyne og båt pute, som har gode egenskaper til lufting pusting fukt tørking o.s.v :crazy:

vi leverer flamme hemmende dyner og puter til norsjøen også :rolleyes:

vurderte slike i båten men dem lukter tørrfisk :headbang:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...