Nor-Dan 7800 Startet 18.April.2019 Link til dette innlegget Startet 18.April.2019 Er det noen som veit hvor jeg kan få kjøpt ny vinduspussermotor og arm?. Det er en 1995mod. Se bilde: Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 18.April.2019 Link til dette innlegget Svart 18.April.2019 Det finnes vel tilsvarende på Maritim, og andre båtutstyrsbutikker- Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Jannmar Svart 18.April.2019 Link til dette innlegget Svart 18.April.2019 Watski har Roca vindusviskermotorer tilsvarende den du har avbildet. Den de har nå er imidlertid en nyere modell og den heter W-12. Målene er de samme, men du må kjøpe med det blanke beslaget i enden, og da vil motoren passe inn i hullene etter motoren du har demontert. Du må også måle lengden på akslingen hvor armen monteres, slik at du får riktig lengde når du kjøper bestiller ny motor. Du kan bestille motoren på watski.no (fri frakt om du bestiller før 22.04.2019) eller kjøpe den hos en båtutstyrsforretning som fører Watski. Viskerarmer i forskjellige utførelser har de også Sitér dette innlegget Link to post
Nor-Dan 7800 Svart 30.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2019 Takker for svaret. Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 30.April.2019 Link til dette innlegget Svart 30.April.2019 Åpnet akkurat en av mine motorer da den gikk tregt og tok sikringen, fant ut at mye av greasen som var brukt inni hadde størknet og blitt hard, litt vask med wd40 og ny smøring, så var den på stell igjen. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Nor-Dan 7800 Svart 30.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2019 Hørte det var lurt å sjekke, men den jeg hadde knakk hele akselen... så måtte bytte den ut. Kjøpte ny på flak.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.