Mariusen Startet 18.April.2019 Link til dette innlegget Startet 18.April.2019 Hei. Jeg har en 9,9 hk mariner motor som jeg vil trimme. Har skrudd på den skruen som gjør at den før fortere men jeg vil trimme den mer. Altså skifte forgasser. Hva koster det? Hvor kjøper jeg? Hva type forgasser trenger jeg? Hvor mangen hk blir den da? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 18.April.2019 Link til dette innlegget Svart 18.April.2019 Kan ikke hjelpe deg med spørmålet ditt men kan hjelpe deg med å få svar eller raskere svar. Det minste de som kan dette må ha for å svare er årsmodel på motoren. Noen ganger er heller ikke det nok så ett bilde av motoren og ett av modelskiltet sier mere en tusen ord. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 18.April.2019 Link til dette innlegget Svart 18.April.2019 Enig med pipe, får du lagt ut noen bilder (helbilde og bilder fra hver side under lokket) og årsmodell er det lettere å komme med tips. Det er ikke alle modellene som trenger forgasserbytte for å få grei effekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.