Willi wanka Startet 18.April.2019 Link til dette innlegget Startet 18.April.2019 (redigert) Hei, har problemer med min motor. 2002mod. Får start på den greit. Men når den går på tomgang en liten stund så stopper den. Og motor blir ikke varm. Hvor befinner følere seg (termostat) ? Når jeg akser så hakker motoren litt går ned og opp, når jeg setter på fullgass så kjører den bra. Noen som kan hjelpe meg? Redigert 18.April.2019 av Willi wanka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 18.April.2019 Link til dette innlegget Svart 18.April.2019 Willi wanka skrev 1 minutt siden: Hvor befinner følere seg? Hvilken føler er det du har i tankene? Tror ikke det er noen som helst slags føler i den motoren. Høres ut som den er for rik på lavnåla. Juster opp forgasseren så kommer den seg nokk. Sitér dette innlegget Link to post
Willi wanka Svart 18.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2019 Mener termostat Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 18.April.2019 Link til dette innlegget Svart 18.April.2019 Willi wanka skrev for 4 timer siden: når jeg setter på fullgass så kjører den bra. Om den går bra på full fart har du vel ikke et kjøleproblem det er jo da den virkelig trenger kjøling. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.