Roger og Olina Startet 19.April.2019 Link til dette innlegget Startet 19.April.2019 Hei, har en eldre Engbo 1000w ankervinsj. I fjor, før båtopptak.. Så var det flere ganger når jeg skulle ha inn ankeret, at når jeg stoppet opp litt for så å starte.. Så kom det bare ett klikk. Trykket flere ganger så kom den igjen. I våres så har jeg hatt den ute, lagt opp ny kabling osv. Når jeg i dag skulle vinsje inn tauet, så skjer det samme igjen.. Nok av strøm på batteriene osv osv.. Noen som har tips her? Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 19.April.2019 Link til dette innlegget Svart 19.April.2019 Veldig trolig at elektromotor og system med børster trenger omsorg. Spraying med Biltema bremserens. Pussing av komtaktflater og kollektor. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 19.April.2019 Link til dette innlegget Svart 19.April.2019 (redigert) Har du sjekket alle kontakter "her" , 89 model. Hadde problem med opp-rele demonterte releet pusset kontakten med en platina-fil byttet om med ned- rel som nesten er U-brukt fungert siden 2015. Redigert 19.April.2019 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger og Olina Svart 19.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2019 Takker og bukker... Da får jeg forsøke det. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Använder Du fjärrkontroll av något slag så kan det eventuellt handla om batterierna i sändaren. Jag har en fjärrkontroll till en hydraulisk landgång och har haft problem med hackig gång upp och ner på den. Men nu har jag bytt batterier i hand-sändaren och den går perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 22.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2019 Bruker begge deler, med samme resultat.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.