ArvidKa Startet 19.April.2019 Link til dette innlegget Startet 19.April.2019 (redigert) Har en ny Yamaha F150 firtakter med ovennevnte skjerm for motordata. Jeg kunne ønsket meg at brenselforbruket ble vist i antall Liter pr. nautiske mil. (L/Nm) og ikke omvendt. For det er vel det begrepet vi vanligvis diskuterer. Nå er det snudd på hodet, og man må finne den mest økonomiske hastigheten som gir HØYEST tall i displayet for Economy. Virker ikke logisk for meg. Tok litt tid før jeg oppdaget dette.... Helt motsatt av hva vi bruker i biler («liter på mila») Finner ikke dette ønskede valget i menyen. (Har lest nøye i bruksanvisningen). Andre med samme tanker? Redigert 19.April.2019 av ArvidKa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
riskyrasmussen Svart 19.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2021 Fikk du til dette? :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.