Aslakf Startet 20.April.2019 Link til dette innlegget Startet 20.April.2019 Har en summerfun fra rundt 2000. Har hatt den rundt 5 år. Koblet fra og smurte opp styringen når jeg kjøpte den, men den har alltid vært veldig tung på rattet. Nå er den nesten ubrukelig. Er det noen gode ‘’enkle’’ triks for å fikse dette? Lurer på om jeg bør bytte hele systemet inkludert ratt. Vet noen om Biltema sitt system vil fungere og hva jeg trenger. Mvh Aslak Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Og du har sjekket at det ikke er påhengsmotoren som går tregt? Sitér dette innlegget Link to post
Aslakf Svart 20.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Ja, motoren beveger seg fint. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Samme problemet på sønnens båt og bytta styrekabel og sylynderen men lett går det ikke uanstt. når vi kjøpte båten var det helt knallhardt, prøvde å smøre men hjalp lite Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Cerberus Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Dra ut styrewiren av hylsa på motoren og kjør igjennom hylsa med roterende stålbørste elns. Det ruster friskt inni der og blir tregere og tregere etterhvert. Evt om styringen er treg når den er fri fra motoren så er det i strømpa det ligger og det er likegreit bare bytte heile røkla. Sitér dette innlegget Link to post
Aslakf Svart 4.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2019 Jeg demonterte og skiftet hele styrevaieren. Kjøpte ny på Biltema som passet i styresnekka. Nå fungerer det kjempebra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.