havets bris Startet 20.April.2019 Del på Facebook Startet 20.April.2019 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ny pakning til Lugarluka på en Ramin 785. Det lakk mye vann inn der i fjor,så blir veldig glad om noen kommer med tips. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 20.April.2019 Del på Facebook Svart 20.April.2019 Tror ikke du trenger ny pakning. Fant denne tråden, og kanskje det hjelper for deg også? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
havets bris Svart 20.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2019 Pakningen er dessverre utslitt med flere hull, så den må nok byttes. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 22.April.2019 Del på Facebook Svart 22.April.2019 Ta med den gamle pakningen til et firma som driver med båt så kan de sikkert hjelpe deg vil jeg tro Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.