frank_berger Startet 20.April.2019 Link til dette innlegget Startet 20.April.2019 Hei. Har en Engbo akervinsj som jeg ikke får aktivert bryteren på. Skal vel aktiveres ved å trykke på den grønne bryteren,men det lyser ikke noe lampe. Jeg har målt att det er strøm i de to tynne lederne inn til bryteren. Er det bryteren som har røket? Er det noen som vet/ har erfaring med dette? Mvh. Frank. Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Worry II Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Hei, jeg tror du må trykke på nedover 2 ganger for at den skal slippe.. Sitér dette innlegget Link to post
zainka Svart 20.April.2019 Link til dette innlegget Svart 20.April.2019 Hvilken modell har du? By the way, ref det å trykke to ganger så er det litt avhengig av modell. For noen modeller må man alltid trykke "anker ned" første gang man betjener panelet etter at strøm til ankervinsjen / hovedstrøm slåes på, og i minst 1 sekund. Sitér dette innlegget Vidar Vidnes Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones. William Shakespeare Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.