AWO Startet 21.April.2019 Link til dette innlegget Startet 21.April.2019 Under spyling av skroget var jeg uheldig og fikk en stråle vann rett inn i eksosuttaket til varmeapparatet. Wallas 2400T var i drift da dette skjedde og det kom et smell ut av eksosåpningen. Etter dette får jeg den ikke i gang igjen. Kan det være overopphetingsbryteren som har slått ut eller er det annet håp for å få den i gang igjen? Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 21.April.2019 Link til dette innlegget Svart 21.April.2019 Det er mulig at veiken har blitt våt, da vil den ikke tenne. Det er mulig at vannet fordamper etter hvert, så den vil starte senere. Du kan også bytte veike. Om overopphetingsbryteren har slått ut, trykker du den enkelt inn igjen, uten at du trenger å demontere noe. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Wallas Service Svart 21.April.2019 Link til dette innlegget Svart 21.April.2019 Tror neppe dette har noe med overoppheting å gjøre. Du har jo fått vann inn i brenneren, og da tror jeg ikke det hjelper å vente på at vannet skal fordampe. Brenneren kan være full av vann for den del. Du må åpne brenneren å få ut vannet/fuktigheten, aller helst skifte veke og glødespiral. Det er også 2 sikringer på kretskortet. Mulig en (eller begge) har gått pga kortslutning i brenneren pga vannet. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
AWO Svart 22.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2019 Takk for raske svar. Da skal jeg sjekke opp det dere foreslår :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.