dennrick
Takk for mange innspill og betraktninger omkring dette. Som nevnt innledningsvis hadde vi det veldig hyggelig i en svært travel havn med de naboene som kom og gikk.
Det jeg ville med innlegget var egentlig ikke å klage, men snarere konstantere at det er en del som er langt fra lydløse når det først skal "trafikkeres" frem og tilbake til/fra egen båt. Dernest var jeg interessert i hva forsamlingen her tenker omkring dette.
Jeg tenkte nok først og fremst på de som var veldig tidlig på farten når jeg fortsatt lå og sagde tømmerstokker. Jeg forsøker som nevnt å bevege meg ganske lydløst, men forstår at ikke alle tenker slik. Det er ikke slik at det er en absolutt forventning fra oss heller. Uansett, det er gode og interessante synspunkter dere kommer med.
Uansett, vi lever et godt båtliv enten vi er i uthavn eller i en travel gjestehavn med mye farting over båten og dekk. Vi kommer garantert også til å fortsette med å oppsøke travle gjestehavner innimellom, og blir det litt møkkete, så er det ikke verre enn at det kan spyles vekk.