Jump to content

Edit History

Mix

Mix

PiperBill skrev 1 time siden:

Jeg har Baldwin Dahl 200 fra båten var ny i 98.

Du bør undersøke nærmere. Baldwin Dahl har en anbefalt kapasitet på 120 GPH 454 liter i timen.

Ett Racor 500FG er veldig likt det du har fra før men har kun kapasitet på halvparten 227 LPM.

Jeg vil heller anbefale deg ett Separ swk2000/10 med kapasitet på 160 GPH. Jeg har 3 stk av disse, Ene er en Kina kopi, også den med turbin av metall ikke noe plastikkk greier.

Det er nok en god grunn til at de har satt inn Baldwin Dahl 200 til den store 7,3 liter steinknusern din.

Mix

Mix

PiperBill skrev 1 time siden:

Du bør undersøke nærmere. Baldwin Dahl har en anbefalt kapasitet på 120 GPH 454 liter i timen.

Ett Racor 500FG er veldig likt det du har fra før men har kun kapasitet på halvparten 227 LPM.

Jeg vil heller anbefale deg ett Separ swk2000/10 med kapasitet på 160 GPH. Jeg har 3 stk av disse, Ene er en Kina kopi, også den med turbin av metall ikke noe plastikkk greier.

Det er nok en god grunn til at de har satt inn Baldwin Dahl 200 i den store 7,3 liter steinknusern din.

Mix

Mix

PiperBill skrev 49 minutter siden:

• Create New...