Stefanesai Startet 22.April.2019 Link til dette innlegget Startet 22.April.2019 Etter en fuktig vinter var det litt fælt nedi båten, så var på Biltema og kjøpte en stor flaske soppvask, sikkert beregnet til utvendig husvask! Funket som bare det innvendig og, selv om det ble en litt mystisk smak i munnen etter en stund. Blandet ut 1:1 ca i sprayflaske, sprayet på og brukte en sånn liten kjøkkensvamp til å gni lett over. Vasket etterpå med rent vann og klut. Vasket så lett over med vanlig vaskevann type ajax. Om jeg legger inn årene i nærmeste framtid tror jeg bestemt det ikke kommer av soppangrep ihvertfall, følte meg rimelig impregnert på slutten! Men enkelt og effektivt var det?? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 26.April.2019 Link til dette innlegget Svart 26.April.2019 Finner ikke noe som heter "soppvask" på BT... Sitér dette innlegget Link to post
Stefanesai Svart 26.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2019 Beklager, måtte sjekke. Det heter muggvask, 4 liter konsentrat til 95kr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.