Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Budsjettmessig ønsker jeg å holde meg under 100K, så tror kanskje en slik Passat blir for dyr. Tror også at lavgir nesten er et must. Rett etter det grusede opptrekket er det rett inn i realt bratt kneik med sving. Klarer å dra båten opp kneiken med en Caddy (men den klarer ikke grusen - så hittil har vi brukt 2 biler og slepetau), men da lukter det bra svidd ja.

Solseng

Solseng

Budsjettmessig ønsker jeg å holde meg under 100K, så tror kanskje en slik Passat blir for dyr. Tror også at lavgir nesten er et must. Rett etter det grusede opptrekket er det rett inn i realt bratt kneik med sving. Klarer å dra båten opp med en Caddy (men den klarer ikke grusen - så hittil har vi brukt 2 biler og slepetau), men da lukter det bra svidd ja.

Solseng

Solseng

Budsjettmessig ønsker jeg å holde meg under 100K, så tror kanskje en slik Passat blir for dyr. Tror også at lavgir nesten er et must. Rett etter det grusede opptrekket er det rett inn i realt bratt kneik med sving. Klarer å dra båten opp med en Caddy, men da lukter det bra svidd ja.

• Create New...