fiskebekken Startet 23.April.2019 Del på Facebook Startet 23.April.2019 Bytta dieselfilter i dag såg at dieselen var grønn og fin i glasset tok meg en liten tur me båten når eg kom opp på turtall så begynte motoren og Fjuske kom meg inne te land og såg at dieselfilteret va heilt grått?? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 Det der ser absolutt ut som vann,tapp det på ei flaske og la det stå til imorgen, da har du nok klart vann i bunnen. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
fiskebekken Svart 23.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2019 Må eg tømma og renska heile tanken då? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 Det bør du nok. Det er nok mye vann der... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bellen Svart 23.April.2019 Del på Facebook Svart 23.April.2019 Og prøv å få pakninga til tappeskruen på rett kjøl så den ikke suger luft der. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 24.April.2019 Del på Facebook Svart 24.April.2019 fiskebekken skrev for 5 timer siden: Må eg tømma og renska heile tanken då? Du trenger ikke renske tanken om det bare er vann. Vannet ligger i bunnen av tanken. Om du ikke har det, så skaff deg ei vakumpumpe. Sett sugeslangen ned til bunnen av tanken og pump. Du vil se når vannet er ute og du får ren diesel. Sitér dette innlegget Link to post
fiskebekken Svart 24.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2019 Tusen takk for gode svar✌? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.