Hanasand Startet 24.April.2019 Del på Facebook Startet 24.April.2019 Hei! Er nokså nybegynner når det gjelder motorer, men har problemer med at min OM636 går varm. Har ikke montert tempmåler, men kjølevannet koker etter en liten stund. Kjenner på vannet som kommer ut eksosen at dette er like kaldt som i sjøen, noen som har forslag på hva som kan være feil? Har tenkt på om det kan være veksleren som er tett, men er usikker. Alle forslag tas imot med STOR TAKK! :)) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.April.2019 Del på Facebook Svart 24.April.2019 Siden det kommer vann ut tror jeg neppe varmeveksleren er tett. Da ville det ha kommet lite vann, og det ville neppe vært kaldt. Jeg mistenker heller termostaten, at denne ikke åpner av en eller annen grunn. En grei plass å begynne I alle fall. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hanasand Svart 24.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2019 Ja okei, har montert et varmeapperat og føler ikke at det er gjennomstrømning i dette grunnet ingen av slangene inn til det blir varme, kan dette ha en betydning? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 24.April.2019 Del på Facebook Svart 24.April.2019 Hva med ferskvannspumpen på motoren? Kan det være den som er deffekt? Sitér dette innlegget Link to post
Andor Svart 24.April.2019 Del på Facebook Svart 24.April.2019 har du defroster montert på kjøleslynge så må dette monteres på riktige steder, det lønner seg også og monterer sirkulasjonspumpe til defroster Sitér dette innlegget Link to post
Familiesnekke Svart 24.April.2019 Del på Facebook Svart 24.April.2019 Hadde du et kjøleproblem før du monterte varmeapparatet? Kanskje du har fått luft i ferskvannskretsen? Har du en lufteskrue på termostathuslokket? Sitér dette innlegget Link to post
Baatnils Svart 10.Februar.2021 Del på Facebook Svart 10.Februar.2021 Jeg har løst dette på en om636. Fikk du løst ditt problem? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 11.Februar.2021 Del på Facebook Svart 11.Februar.2021 Det ser ikke ut til at TS har vært innom her på halvannet år. Tror ikke at du kan forvente tilbakemelding. Virker som han hsr solgt båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.