Jump to content

Edit History

hegra

hegra

lr-80 skrev for 9 timer siden:

Med hovedstrøm skrudd på og motor av: På skillediodens inngang og B+ er det ikke spenning målt mot jord. 

Bra, da var det ikke den feilkoblingen jeg var redd for. Jeg har samme skillediode som deg . Opplever aldri spenningsforskjeller på 1 og 2 under drift. Selvsagt har jeg forskjell ved bruk av trøster eller vinsj , men det er bare kortvarig. Men så har jeg bare vanlige blybatteri også, både på start og forbruk. Mulig litiumbatteriene da som gjør forskjellen, og på det område har jeg veldig lite og bidra med.                                  

hegra

hegra

lr-80 skrev for 8 timer siden:

Med hovedstrøm skrudd på og motor av: På skillediodens inngang og B+ er det ikke spenning målt mot jord. 

Bra, da var det ikke den feilkoblingen jeg var redd for. Jeg har samme skillediode som deg . Opplever aldri spenningsforskjeller på A og B under drift. Selvsagt har jeg forskjell ved bruk av trøster eller vinsj , men det er bare kortvarig. Men så har jeg bare vanlige blybatteri også, både på start og forbruk. Mulig litiumbatteriene da som gjør forskjellen, og på det område har jeg veldig lite og bidra med.                                  

• Create New...