Martine29 Startet 26.April.2019 Link til dette innlegget Startet 26.April.2019 Heisan. Tid for vårpuss og idag skulle jeg spraye lakk på noen flekker på min Yanmar. Glad og fornøyd ristet jeg på sprayboksen og gjorde meg klar til dagens siste gjøremål. Hva skjer?Jo sprayboksen «henger seg opp» og etter noen sekunder får jeg den overbord og ut i sjøen hvor den lever sitt eget liv en god stund. Men på dekket på Westbasen er det store og små sølvfargede flekker og likedan i ansiktet selvsagt. Det siste er til å leve med,men hva skal jeg bruke for å få vekk flekkene på det hvite dekket. Dekket er ikke lakkert tidligere. Går det bra med aceton på gelcoaten, eller er det andre remedier som kan benyttes. Sikkert noen andre her inne med samme opplevelsen? Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 26.April.2019 Link til dette innlegget Svart 26.April.2019 Aceton går bra på gelcoaten, men all polering, voks osv. forsvinner sammen med spraymalinga. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 26.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2019 Okei da skal jeg prøve det og takk for tips. Sjæfsmatrosen har døpt meg Sølvpilen ig jeg fikk ikke være med på helgahandelen. Jeg ble lei meg for det...... Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 27.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2019 Kjøpte ei flaske Aceton på Jernia. Smurte på og alle spor etter sparayboksens herjinger forsvant som dugg for sola. God helg til alle på BP. Sitér dette innlegget Link to post
ArvidKa Svart 27.April.2019 Link til dette innlegget Svart 27.April.2019 Takk for at du gir tilbakemelding! Det bør flere trådstartere gjøre. Nyttig info. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 27.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2019 Det er jo en selvfølge når andre personer tar seg bryet med å komme med innspill. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.