Bidevind Startet 27.April.2019 Link til dette innlegget Startet 27.April.2019 Hei, har prøvd det meste av bunnstoff på seildrevet, men med dårlig erfaring. Selv om skroget er nesten fri for påvekst er del alltid mye på drevet. Er det noen som har god erfaring og noe å anbefale? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 27.April.2019 Link til dette innlegget Svart 27.April.2019 Jeg har god erfaring med Volvo Penta sin drevspray. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 27.April.2019 Link til dette innlegget Svart 27.April.2019 Sprey virket ikke på mine drev. Jeg byttet til Seajet for aluminium. Det ble bedre, men ikke perfekt. Det var SeaJet 038 også for aluminium. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bidevind Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Hei og takk til begge. Siden jeg har benyttet Seajet selvpolenrende på skroget og det har fungert veldig godt, så vil jeg prøve jeg Seajet 038 på drevet. Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Vanlig selvpolerende bunnstoff som er egnet for aluminium gir i allefall meg groefritt drev og propell(alupropell). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.