Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Arne - stort takk for denne dokumentasjonen. Jeg venter fortsatt på svar fra han som kjøpte det gamle drevet men det høres nå veldig logisk ut.

 

Jeg har alltid operert ut fra at min gamle gear var med utveksling 2,3 men da er det godt mulig at dette ikke stemmer i det hele tatt og at mest sannsynlig gikk nok min gamle motor noe tungt den også.

 

Skal kontakte Sleipner for å finne ut hva som blir riktig for meg vedrørende propell men skal likevel teste med riktige dimensjoner på slangene bare for å kunne utelukke noe som helst :giggle:

 

Noen som kommer på noe annet jeg bør teste for å utelukke feilkilder?

 

Med tanke på hastighet så kan jeg teste dette på tirsdag.

ne.andersson

ne.andersson

Arne - stort takk for denne dokumentasjonen. Jeg venter fortsatt på svar fra han som kjøpte det gamle drevet men det høres nå veldig logisk ut.

 

Jeg har alltid operert ut fra at min gamle gear var med utveksling 2,3 men da er det godt mulig at dette ikke stemmer i det hele tatt og at mest sannsynlig gikk nok min gamle motor noe tungt den også.

 

Skal kontakte Sleipner for å finne ut hva som blir riktig for meg vedrørende propell men skal likevel teste med riktige dimensjoner på slangene bare for å kunne utelukke noe som helst :giggle:

 

Noen som kommer på noe annet jeg bør teste for å utelukke feilkilder?



×
×
  • Create New...