akva Startet 27.April.2019 Link til dette innlegget Startet 27.April.2019 Volvo penta AD 21 ryke hele tiden og får mye sot inni båten. Noen som har erfaring med dette og hva som må gjøres. Motorene er fra 1990 Sitér dette innlegget Link to post
Bestefar Svart 27.April.2019 Link til dette innlegget Svart 27.April.2019 Trolig så lekker det litt fra dysespissene. Det var i alle fall årsaken til at det kom røyk fra min TMD41. Så da ville jeg overhalt dysene. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 28.April.2019 Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Har du prøvd en kraftig dose dyserens for diesel som kjøpes i små flasker på bensinstasjonene ? kan være urene/sotede dysespisser, 3-4 slike flasker på 10l diesel gjør underverk hvis de er urene, har fått liv i mange traktormotorer med samme symtomer slik, kan være verd ett forsøk før ett dyrer inngrep. Sitér dette innlegget Link to post
akva Svart 28.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2019 Skal prøve det når jeg får båten på vannet til tirsdag, Takk for gode innspill Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.