Jump to content

Edit History

KongKing

KongKing

Faller trykket også lavere enn det det skal eller er trykk ok mens det går alarm?

har en vp41 og der var det alarmgiver som var gåen. Startet med å ule etter at jeg gikk fra høyt turtall til lavt. Så begynte den å ule mer og mer, selv om trykket så greit ut. Måtte til slutt koble ut alarmen på dashbordet ? Og det er jo ikke heldig. Fulgte nøye med på trykk og temp resten av sesongen..

på min motor er det 2 trykkmåler. En som viser bar på oljetrykksmeter og en som gir alarm. Byttet alarm-måleren og alt ok ?

kk

KongKing

KongKing

Faller trykket også lavere enn det det skal eller er trykk ok mens det går alarm?

har en vp41 og der var det alarmgiver som var gåen. Startet med å ule etter at jeg fikk fra høyt turtall til lavt. Så begynte den å ule mer og mer, selv om trykket så greit ut. Måtte koble ut alarmen på dashbordet ? Og det er jo ikke heldig. Fulgte nøye med på trykk og temp resten av sesongen..

på min motor er det 2 trykkmåler. En som viser bar på oljetrykksmeter og en som gir alarm. Byttet alarmmåleren og alt ok ?

kk

KongKing

KongKing

Faller trykket også lavere enn det det skal eller er trykk oh mens det går alarm?

har en vp41 og der var det alarmgiver som var gåen. Startet med å ule etter at jeg fikk fra høyt turtall til lavt. Så begynte den å ule mer og mer, selv om trykket så greit ut. Måtte koble ut alarmen på dashbordet ? Og det er jo ikke heldig. Fulgte nøye med på trykk og temp resten av sesongen..

på min motor er det 2 trykkmåler. En som viser bar på oljetrykksmeter og en som gir alarm. Byttet alarmmåleren og alt ok ?

kk

• Create New...