Hei. Jeg må fikse en skade akter på båten min. Jeg lurer på hvilken teknikk som er best å bruke, for å bevare styrken. Jeg har fundert og søkt lenge etter lignende skader, men finner ikke noe tilfredsstillende svar. Håper noen kan komme med gode innspill?
eublem
Hei. Jeg trenger å fikse en skade akter på båten min. Jeg lurer på hvilken teknikk som er best å bruke, for å bevare styrken. Jeg har fundert og søkt lenge etter lignende skader, men finner ikke noe tilfredsstillende svar. Håper noen kan komme med gode innspill?
eublem
Hei. Jeg trenger å fikse en skade akter på båten min. Jeg lurer på hvilken teknikk som er best å bruke, for å bevare styrken. Jeg har fundert og søkt lenge etter lignende skader, men finner ikke noe tilfredsstillende svar. Håper kan komme med gode innspill?
eublem
Hei. Jeg trenger å fikse en skade akter på båten min. Jeg lurer på hvilken teknikk som er best å bruke, for å bevare styrken. Jeg har fundert og søkt lenge etter lignende skader, men finner ikke noe tilfredsstillende svar. Håper noen andre kan komme med sine ideer?