Dr.blind Startet 28.April.2019 Link til dette innlegget Startet 28.April.2019 Jeg fant ut at jeg har vannvarmer i båten, når jeg gikk igjennom det elektriske. Har lenge lurt på hva termostat styringen var til, men har ikke tenkt så mye på det siden jeg har hatt mye annet å ordne med. Å jeg hadde tenkt å kjøpe en inverter for å varme varmtvann på 230v :P Men nå fant jeg en sikring som var gått, sansynligvis pga en dårlig kobling, byttet ut sikringen og fikset koblingen. Har fått lys i termostat styringen og har latt den stå på både med det grønne lyset av og på. En pumpe som er tilkoblet vannslange rusler og går, men ellers skjer det ingenting, selve varmeren er kald og dieselpumpen lager ikke lyd. Hvor begynner jeg med feilsøking for å få dette igang? Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 2.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2019 Diagnose på styrenhet på varmeren hos en Eberspächer forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Dr.blind Svart 2.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2019 Den varmer nå, var en dårlig kabel, så nå har vi varmt vann ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.