Jump to content

Edit History

poden76

poden76

Balder.. skrev On 5.5.2019 at 0.13:

Finnes det ikke bytte motorer til disse ?

De fleste motorer på div kjøretøy som er kjent for havari har oftest noen gjort seg butikk på og tillbyr overhalte byttemotorer.

Men hvorfor bruke 50t på å reparere en i utgangspunktet dårlig konstruert motor....er det ikke andre alternativ ?

poenget er att denne motoren er utrolig dieselgjærrig å fin , med rett stell så holder motoren bra men eg hadde glemt å smøre staget til wastegaten før vinterkonservering å da henger dennne seg opp med dette resultatet dessverre, man blir klok av skade, dette glemmer eg aldri igjen

poden76

poden76

Balder.. skrev On 5.5.2019 at 0.13:

Finnes det ikke bytte motorer til disse ?

De fleste motorer på div kjøretøy som er kjent for havari har oftest noen gjort seg butikk på og tillbyr overhalte byttemotorer.

Men hvorfor bruke 50t på å reparere en i utgangspunktet dårlig konstruert motor....er det ikke andre alternativ ?

poenget er att denne motoren er utrolig dieselgjærrig å med rett stell så holder motoern men eg hadde glemt å smøre staget til vastegaten før vinterkonservering å da henger dennne seg opp med dette resultatet dessverre, man blir klok av skade, dette glemmer eg aldri igjen

• Create New...