Jump to content

Edit History

Ida Marie III

Ida Marie III

Sjeldenutpå skrev 54 minutter siden:

Nei. Riktig verktøy til rett jobb.  Den min lokale slipp har kjøres ut og inn i ønsket breidde.  Allt er justerbart.  De kan sette båter tettare en nødvendig.  Ein truck må vel gripe båten fra sida(?), og må i tilleg då ha tumleplass bakover.   Kanskje mariner med truck setter båtene på rekke med skrog i lengderetning etter kvarandre? 

Men kanskje vi snakker forbi kvarandre.  

Ja, vi snakker forbi hverandre...

Det er 2 travel lifter bare en liten km fra havnen vår. .så jeg vet godt hvordan de må stue båter...

Men har du som Hulda sier en tralle i tillegg til travel liften, så får du stuet tettere...men da begynner det å bli mye arbeid...i forhold til truck som gjør hele jobben i en engang...

Ida Marie III

Ida Marie III

Sjeldenutpå skrev 50 minutter siden:

Nei. Riktig verktøy til rett jobb.  Den min lokale slipp har kjøres ut og inn i ønsket breidde.  Allt er justerbart.  De kan sette båter tettare en nødvendig.  Ein truck må vel gripe båten fra sida(?), og må i tilleg då ha tumleplass bakover.   Kanskje mariner med truck setter båtene på rekke med skrog i lengderetning etter kvarandre? 

Men kanskje vi snakker forbi kvarandre.  

Ja, vi snakker forbi hverandre...

Det er 2 travel lifter bare en liten km fra havnen vår. .så jeg vet godt hvordan de må stue båter...

• Create New...