Jump to content

Edit History

OddArild

OddArild

Meg? Har fulgt med de lenge nå og ser Stavanger Marinesenter har noen få de har solgt for 595.000-750.000,-. Det synes jeg er grisebillig. Så har du noen til rundt 950.000,- som ikke trenger og være noen upris. Så har du de som priser de til 1.3mill, det er høyt synes jeg. Er jeg helt på villspor? Utstyr og modell mtp hekkport har selvsagt mye og si

OddArild

OddArild

Meg? Har fulgt med de lenge nå og ser Stavanger Marinesenter har noen få de har solgt for 695.000-750.000,-. Det synes jeg er grisebillig. Så har du noen til rundt 950.000,- som ikke trenger og være noen upris. Så har du de som priser de til 1.3mill, det er høyt synes jeg. Er jeg helt på villspor? Utstyr og modell mtp hekkport har selvsagt mye og si

OddArild

OddArild

Meg? Har fulgt med de lenge nå og ser Stavanger Marinesenter har noen få de har solgt for 695.000-750.000,-. Det synes jeg er grisebillig. Så har du noen til rundt 950.000,- som ikke trenger og være noen upris. Så har du de som priser de til 1.3mill, det er høyt synes jeg. Er jeg helt på villspor?

• Create New...