svmoha Startet 30.April.2019 Link til dette innlegget Startet 30.April.2019 Noen som har tips på enkel rengjøring denne? Lufting fra septik. Steinhardt belegg som legger seg på krom ventil. Sitér dette innlegget Link to post
Bestefar Svart 1.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2019 Den lufteventil er vel laget av forkrommet messing og det er ikke veldig korrosjonsbestandig. Skift den med en ventil i plast eller syrefast stål. Lufteventil syrefast Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 1.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2019 For meg ser det ut som forniklet aluminium. Ikke reparerbart, må byttes. Før i tiden var det noen biler som benyttet samme metode på en del håndtak. De kunne knekke tvers av uten forvarsel. Sitér dette innlegget Link to post
svmoha Svart 1.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2019 Mulig den er hel og fin under det harde belegget. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2019 Sånt tilfelle har jeg aldri sett før, men så har jeg ikke sett alt heller. ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.