kjello1 Startet 1.Mai.2019 Del på Facebook Startet 1.Mai.2019 Jeg har kjøpt båt med Garmin 600 AIS montert. Båten har byttet navn og jeg må bytte navn inne i AIS senderen slik at riktig navn på båten kommer opp. Jeg får til å koble meg inn på boksen med pc og mini usb plugg, men mangler programvaren for å gjøre endringer i oppsettet. Har prøvd å søkt etter nedlastinger av dette programmet, men finner ikke. Noen som har prøvd dette? Burde vært mulig å finne? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 Mener å huske at jeg brukte 'ringeprogrammet' som er en del a Windows-pakka for å kommunisere. Trikset er korrekt baud- rate. Mulig jeg husker feil, mange år siden jeg gjorde jobben på min Garmin. Tenker du finner oppskriften ved å søke på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
Trond123 Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 Jeg har samme AIS. Programvaren fulgte med på en cd. Mulig jeg kan få hentet cd'en i helgen. Men usikker på om den kan kopieres eller ikke. Ellers kan du vel kontakte Garmin og få tilsendt programmet? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 Korrekt, feil fra meg over. Det følger med installasjons-CD som plasserer et ikon på skrivebordet. Jeg har verken CD'en eller installasjons-PC'en her. Takker, dette er noe jeg må rydde opp i for egen del. Sitter kun med bruksanvisningen. Sitér dette innlegget Link to post
kjello1 Svart 1.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 Ja, har funnet ut at det skal finnes en cd med programmet på ja, men den finner jeg ikke i mappen med dokumentasjonen som fulgte med båten. Men regner med Garmin kan hjelpe som nevnt her :-) Sitér dette innlegget Link to post
kjello1 Svart 2.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 Dette har ordnet seg! Fikk låne programvaren fra en her på forumet, så det løste seg på grunn av hjelp på baatplassen.no :-) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 2.Mai.2019 Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 Så bra.....BP på sist beste i motsetning til tråden der vi leker teknikere og jurister nesten alle mann. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.