Skrotnisse Startet 1.Mai.2019 Del på Facebook Startet 1.Mai.2019 Må bare dele denne, stort verre har jeg aldri sett Sitér dette innlegget Link to post
Vantro Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 ?? -slik innbakt termostat? -Termostatost? Is? Manetsuffle? Hva i all verden er det på kjølesystemet ditt? Personlig ville en sånn opplevelse satt fart i egen spekulator, med påfølgende akutt og heftig verktøybruk, for å få status og evt rydde opp i resten av maskinen og kjølesystemet. Vi er nok enige om at det der ser ikke bra ut.... Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 Oi? Virkelig på tide med en service der ja? Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 Lurer på hvordan resten av kjølekanalene ser ut..... Kan aldri ha vært kjørt i ferskvann den motoren.... Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 Ok, du vant! Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 1.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 Fra en defekt motor jeg har mekket på. Ble nok ikke motor av den, nei. Kom frem under rydding. Har lært meg et nytt prinsipp, det kalles kasting. Ikke noe jeg har prøvd før. Den akslingen til en 55 hk Yamaha som har lagt her i 15 år kommer nok sikkert ikke til anvendelse de neste 15 år heller. Osv..... Om en stund må jeg kanskje bytte nick-name ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.