HiWard Startet 1.Mai.2019 Del på Facebook Startet 1.Mai.2019 Noen som vet? Vil ha Evinrude sin. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
jotto Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 (redigert) Hvis du ikke må innafor bygrensa, så selger Oksenøya Marina på Fornebulandet original olje. Jeg bestiller fra Ravns garasje. Du sparer en del hvis du kjøper minimum en kasse . Redigert 1.Mai.2019 av jotto Skrev feil navn på marinaen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 1.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 Mener du Oksval Marina på Nesodden eller Oksenøya Marina på Fornebu? Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
jotto Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 HiWard skrev 11 minutter siden: Mener du Oksval Marina på Nesodden eller Oksenøya Marina på Fornebu? Sorry, skreiv feil navn :) Jeg mente Oksenøya marina på Fornebu. Jeg har rettet feilen i innlegget. Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 1.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 Hvordan er erfaringen din med Ravns Garasje? Sender de varene kjapt? Hvor mange flasker er det i en kasse? Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
andersb Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 De selger på solvik marina. Selv kjøper jeg noen kasser i ny og ne fra usa, det gikk myeeeeeeeeee i fjor ;) Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 HiWard skrev 28 minutter siden: Hvordan er erfaringen din med Ravns Garasje? Sender de varene kjapt? Hvor mange flasker er det i en kasse? De sender veldig raskt. Jeg har det på posten 1-2 virkedager etter bestilling. Jeg bestilte forresten fra Motor-Huset tidligere i vår. Det var hakket billigere enn Ravns: https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=102348276 De sendte også med en gang. Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 1.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 For å bidra litt selv også, ser jeg at Marineservice på Alna i Oslo selger XD-100 til kr 695 per gallon. Dersom man regner med fraktkostnaden fra Ravns og Motor-Huset, ender man på samme pris for 3 flasker (1 kasse?), litt billigere hos de to sistnevnte dersom man kjøper flere enn 3. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
jotto Svart 1.Mai.2019 Del på Facebook Svart 1.Mai.2019 Du skal ikke se bort fra at du får rabatt på Marineservice hvis du kjøper en kasse eller to. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.