Bjarty Startet 1.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2019 (redigert) Som tittelen sier. Holder på å smøre på noe antipest fra biltema. Betyr overmalbar for ny type maling/bunnstoff eller må jeg faktisk vente 8 timer mellom hver lag? Redigert 1.Mai.2019 av Bjarty Del skrevet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 1.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2019 Bjarty skrev On 1.5.2019 at 16.05: Som tittelen sier. Holder på å smøre på noe antipest fra biltema. Betyr overmalbar for ny type maling/bunnstoff eller må jeg faktisk vente 8 timer mellom hver lag? Vis hele sitatet Vanskelig å forstå hva du skriver og dermed også hva du lurer på. Sitér dette innlegget Link to post
Bjarty Svart 1.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2019 Jeg lurer på hvor lenge jeg må vente før jeg kan påføre nytt lag med antipest. Det står på boksen at den er overmalbar etter 8 timer. Gjelder dette da neste lag eller gjelder det kun når jeg skal på med neste produkt? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 1.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2019 Men i bruksanvisningen brukes ofte begrepet 'overmalingsintervall'. Gjerne sammen med en tabell over temperatur. Altså 8 timer ved antatt temperatur 20 grader. Sitér dette innlegget Link to post
Bjarty Svart 1.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2019 Da blir det 8 timer mellom hvert lag. Takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.