Frkn Startet 1.Mai.2019 Del på Facebook Startet 1.Mai.2019 Garn har jo en tendens til å lukte en del. Noen som har gode tips til hvordan man oppbevarer garn (trollgarn / torskegarn) når man ikke har tilgang på naust? Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 2.Mai.2019 Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 Litt spesielt spørsmål dette uten noe mer info om boforhold ja.. Jeg har slikt i boden, noen har det i garasjen, enkelte har det under verandaen.. Noen har de i båten? Men jeg anbefaler å lagre de i havet. Får mest fisk da. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 2.Mai.2019 Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 Timmeeh skrev 44 minutter siden: Men jeg anbefaler å lagre de i havet. Får mest fisk da. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 2.Mai.2019 Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 Heng garna til tørk før du rydder dem vekk. Da lukter dem lite. Oppbevares musefritt om du vil ha dem hele... Sitér dette innlegget Link to post
Frkn Svart 2.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 Har ikke mulighet til å henge opp garn for tørk. Det blir eventuelt at de må tørke i kasse med hull i bunn. Vil det f.eks. fungere å oppbevare dem i lufttette kasser? Tåler nyere garn dette uten å bli ødelagt? Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 2.Mai.2019 Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 Hvordan går det med prosjekt båt forresten....? Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 2.Mai.2019 Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 Martine29 skrev 19 minutter siden: Hvordan går det med prosjekt båt forresten....? Ja, apropos det, tror ikke det å sette garn er en egnet aktivitet fra en tursnekke. Ett alternativ kan kanskje være å kjøpe seg tursnekke med slepejolle, og så ta garn, teiener og det skitneste fisket fra jolla ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Ida Marie III Svart 2.Mai.2019 Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 Frkn skrev 1 time siden: Har ikke mulighet til å henge opp garn for tørk. Det blir eventuelt at de må tørke i kasse med hull i bunn. Vil det f.eks. fungere å oppbevare dem i lufttette kasser? Tåler nyere garn dette uten å bli ødelagt? Garn tåler det meste...fuktighet betyr lite... Men sollys skal de ikke ha .... Sitér dette innlegget Link to post
Frkn Svart 2.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 Angående båt så er jeg litt usikker på hva jeg ender opp med. Blir nok en egen tråd om det om litt :) Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 2.Mai.2019 Del på Facebook Svart 2.Mai.2019 :)OÅ ja, men du er jo godt igang med en tråd om tursnekke? Ikke så enkelt å bestemme seg, det er jo et utall av varianter å velge imellom. Men du får bare undersøke markedet så godt du kan. Kanskje viktig å bestemme seg for en maxpris og type båt. Lett å «rote seg bort»☺ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.