LarsF Startet 2.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2019 Hei! Ser etter en båt-rampe i Bærum til en 13 fots båt. Har ikke båtplass, så er avhengig av å benytte rampe ved hvert bruk. Har lest meg opp til at Solvik har en ok rampe, men er det noen som har greie på hva dette vil koste for en sesong? På forhånd takk! Vh, Lars Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 2.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2019 Jeg ville ringt dem og hørt. Gjorde det selv for en stund tilbake, men husker ikke hva det koster, bare at man nå kan betale med mobil (det er en bom foran rampen). En vesentlig ting å få greie på er om det er et sted å sette bil og henger mens du er på vannet. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Familiesnekke Svart 2.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2019 Det er gratis rampe bak de blå containerene ved Sjøflyhavna på Fornebu. Sitér dette innlegget Link to post
Nagel Svart 2.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2019 Det er også en åpen rampe på Holmenskjæret i Asker. Sitér dette innlegget Link to post
toffeNils Svart 2.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2019 Jeg bruker rampa på Holmenskjæret. Er gratis parkering rett ved også. Kan være fullt når det er fint vær og mye folk, men. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 3.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2019 Her er en oversikt https://www.oslofjorden.com/baatramper.html Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
LarsF Svart 3.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2019 Takk for svar, jeg ser nærmere på foreslåtte alternativer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.