Jump to content

Edit History

MorganX

MorganX

Kostnadene jeg hadde på mitt Mercruiser Alpha one gen 2 drev i år som jeg utførte arbeidet selv og kun betalte deler var på 600,- impellerskift,  500,- drevolje,   100,- pakninger ved montering av drev. Så på Mercruiser drev er det anbefalt belgskift hvert 5 år som er på ca 1000,- om du gjør det selv.

OM du lar andre ta vinterlagring av drev samt av/påmontering og vedlikehold (skifte drevolje, impeller, belger) så blir det fort dyrt.

Så kommer vinterkonservering av innenbordsmotor med frostvæske og div noe du slipper ved påhengsmotor.

MorganX

MorganX

Kostnadene jeg hadde på mitt Mercruiser Alpha gen 2 drev i år som jeg utførte arbeidet selv og kun betalte deler var på 600,- impellerskift,  500,- drevolje,   100,- pakninger ved montering av drev. Så på Mercruiser drev er det anbefalt belgskift hvert 5 år som er på ca 1000,- om du gjør det selv.

OM du lar andre ta vinterlagring av drev samt av/påmontering og vedlikehold (skifte drevolje, impeller, belger) så blir det fort dyrt.

Så kommer vinterkonservering av innenbordsmotor med frostvæske og div noe du slipper ved påhengsmotor.

MorganX

MorganX

Kostnadene jeg har ved mitt Mercruiser Alpha gen 2 drev i år var på 600,- impellerskift,  500,- drevolje,   100,- pakninger ved montering av drev. Så på Mercruiser drev er det anbefalt belgskift hvert 5 år som er på ca 1000,- om du gjør det selv.

• Create New...