Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Whiskey skrev for 1 time siden:

E brygga er grei å nå fra busstasjonen over brua, vi har plass langt ut på I, kjøpte plassen for noen år siden da leieprisene var stivere, nå vet jeg ikke helt hva som lønner seg? Velkommen til Lakseberget da, kult med en kjendis i nabolaget ???

Hehe, snart blir det vel reality-TV her! :lol:

Jeg tok toget tilbake denne gangen, og det syntes jeg kanskje var i litt lengste laget. Går ikke så fort lenger etter amputasjonen og det tok meg 25 minutter fra brygge til perrongen. Når jeg skal tilbake hit tar jeg bussen, så ser jeg hvordan det er. På kartet ser det ut til at det er noe kortere vei.

Blir en overgang fra det jeg er vant til, men tror dette var den beste løsningen, om ikke akkurat den enkleste...

Pequod

Pequod

Whiskey skrev for 1 time siden:

E brygga er grei å nå fra busstasjonen over brua, vi har plass langt ut på I, kjøpte plassen for noen år siden da leieprisene var stivere, nå vet jeg ikke helt hva som lønner seg? Velkommen til Lakseberget da, kult med en kjendis i nabolaget ???

Hehe, snart blir det vel reality-TV her! :lol:

Jeg tok toget denne gangen, og det syntes jeg kanskje var i litt lengste laget. Går ikke så fort lenger etter amputasjonen og det tok meg 25 minutter fra brygge til perrongen. Når jeg skal tilbake hit tar jeg bussen, så ser jeg hvordan det er. På kartet ser det ut til at det er noe kortere vei.

Blir en overgang fra det jeg er vant til, men tror dette var den beste løsningen, om ikke akkurat den enkleste...

• Create New...