Jump to content

Edit History

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Pequod skrev On 3.10.2019 at 13.54:

Hvordan er prisen på diesel i Herføl kontra Skjærhalden? Har såvidt kvart tank og i skrogfart er Nannien veldig gjerrig på diesel, så jeg tenkte å bare fylle opp litt for å være på den trygge siden, og deretter toppe tanken på Hankø.

Eier av Hankø marina er den mest motbydelige person jeg noen gang har møtt. Om jeg hadde fått diesel der gratis hadde jeg ikke tatt i mot. 
Fyll i Son eller lekteren i Fredrikstad. Jeg hjelper deg hjerne!!??

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Pequod skrev On 3.10.2019 at 13.54:

Ellers har jeg snakket med havnesjefen i dag, så når jeg drar hjemover skal jeg bare en svipptur innom Lakseberget og ta med bryggefortøyningene mine, så er det rett bort  til Oksval der de skal finne en passende plass til meg i vinterhavna.

Da får vi håpe på en mild høst og vinter slik at jeg får tatt mange fine turer! 

Lakseberget har vært grei nok, men det skal bli deilig å bare ha fem minutter til båtplassen istedenfor over halvannen time!

Lurer litt på om jeg blir over på Koster i dag, har fortsatt god tid! 

Hvordan er prisen på diesel i Herføl kontra Skjærhalden? Har såvidt kvart tank og i skrogfart er Nannien veldig gjerrig på diesel, så jeg tenkte å bare fylle opp litt for å være på den trygge siden, og deretter toppe tanken på Hankø.

Eier av Hankø marina er den mest motbydelige person jeg noen gang har møtt. Om jeg hadde fått diesel der gratis hadde jeg ikke tatt i mot. 

• Create New...