Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

hanto1 skrev 56 minutter siden:

Ikke sikkert det er så galt, det høres og føles værre ut enn det ofte er. Glemte meg bort i hummerfisket for noen år siden, traff moder jord og gled over tilnærmet uten skade, 26 fot sjark i 7+ knop.

Ja, jeg krysser fingra og de tre tærne jeg har igjen! (Det siste dog ikke helt vellykket...) :giggle:

Men jeg synes det var en kraftig smell, så jeg vet ikke helt... Tresfjord er jo veldig solide båter da.:pray:

Pequod

Pequod

hanto1 skrev 56 minutter siden:

Ikke sikkert det er så galt, det høres og føles værre ut enn det ofte er. Glemte meg bort i hummerfisket for noen år siden, traff moder jord og gled over tilnærmet uten skade, 26 fot sjark i 7+ knop.

Ja, jeg krysser fingra og de tre tærne jeg har igjen! (Det siste dog ikke helt vellykket...) :giggle:

Men jeg synes det var en kraftig smell, så jeg vet ikke helt... Tresfjord er jo veldig solide båter da.

Pequod

Pequod

hanto1 skrev 55 minutter siden:

Men jeg synes det var en kraftig smell, så jeg vet ikke helt...

• Create New...