Clydetk Startet 3.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2019 Er dette gassflasker men enkelt kan bytte i Danmark ? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 4.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2019 (redigert) Ser de har den og noen blå litt større der jeg har hvert, men om du får byttet den vet jeg ikke. Har selv forsøkte med 10 kg komposit fikk ikke byttet så jeg kjøpte en Dansk Gul topp, som jeg fyller her og bytter den i Danmark. Men ikke problem med å bytte den her, men jeg nekter så den blir fylt. Redigert 4.Mai.2019 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Impuls 3 Svart 4.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2019 Så langt jeg kan se, er 2 kg flasker like i Danmark og i Norge (og Sverige) , men danskene benytter en annen ventil på toppen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.