Oystein20 Startet 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2019 Hei, har kjøpt en gammel båt. Så jeg lurer på hvilken type det er? Mener det er en Rana Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 5.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2019 Kan godt være en Rana ja, men mange ganske like båter av den typen synes jeg. Har du bilder sett fra siden, og eventuelt sett fra siden under mot akterspeilet? Hadde en Rana på 16 fot i flere år, husker den hadde en ganske karakteristisk kjøl, og også aktre og fremre tofte var spesiell med noen dreneringsforsenkninger som hindret at vann ble liggende. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 vindskjermen lligner ikke på rana vil jeg si. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Brall Svart 6.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 Det kan ligne på en Lasse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.